Hybrid

Hybrid to międzynarodowa spółka adtech, która dostarcza marketerom i ich agencjom technologiczne rozwiązania do zakupu i optymalizacji kampanii reklamowych w mediach cyfrowych. Firma oferuje cały ekosystem do zakupu reklam w modelu programmatic oraz autorskie rozwiązania noncookie do targetowania kontekstowego. Spółka wykorzystuje własne algorytmy sztucznej inteligencji oparte na sieciach neuronowych.  Jest pionierem wykorzystania analizy semantycznej i algorytmów Computer Vision w obszarze narzędzi reklamy digitalowej. Specjalizuje się w dostarczaniu innowacyjnych i niestandardowych rozwiązań w celu poprawy efektywności cyfrowych kampanii reklamowych.

Oferowane usługi

Platforma DSP, Reklama programmatic, DMP, Programmatic in-house, rozwiązania dla dostawców, rozwiązania dla reklamodawców, reklama oparta na triggerach, DCO, AntiFraud, SmartBid, TV-Sync, online2offline, geotargeting, Semantica 360 – targetowanie kontekstowe i brand safety.

Certyfikaty

QUALID GOLD,