inStreamly to platforma która pozwala wszystkim twórcom gamingowym zarabiać na swojej pasji, a markom daje innowacyjny sposób na dotarcie do Generacji Z i graczy.
Dzięki kontekstowej technologii inStreamly marki stają się naturalną częścią streamu na Twitch lub YouTube, np. reagując na to, co dzieje się w grze (wygrana, przegrana itp.), co mówią streamerzy (rozpoznawanie głosu) lub treść wiadomości od widzów na czacie (keywords).
inStreamly zrzesza na swojej platformie ponad 150 000 streamerów w 15 krajach i współpracowaliśmy już z ponad 250 markami, takimi jak Samsung, Netflix, PlayStation i Durex. W Polsce z inStreamly do współpracy z markami korzysta ponad 70% aktywnych streamerów – to największa i najbardziej zróżnicowana baza w kraju.
Prowadzimy także kampanie Gaming 360 i wprowadzamy marki w świat Fortnite i Roblox. Zrealizowaliśmy wdrożenia metaverse (od strategii, przez in-game i promo-mix) dla takich marek jak Pepsi, Hellena czy Doritos.
inStreamly zdobyło ponad 30 nagród branżowych (KTR, MIXX, Innovation) w tym Best of Technology – Innovation 2021;
Oferowane usługi
platforma streamerska, lokowanie w streamach, influencer marketing, metaverse, gry Fortnite, gry Roblox, strategia gamingowa, strategia kampanii, technologia kontekstowa, promocja do graczy, kampanie gaming 360, autorskie formaty, reklama w gamingu, brand safety,