MAPA BRANŻY INTERAKTYWNEJ IAB POLSKA

Mapa Branży Interaktywnej IAB Polska to wyszukiwarka i usystematyzowane kompendium wiedzy o firmach i ich markach działających na polskim rynku internetowym.

Naszym celem jest maksymalne ułatwienie kontaktu między klientami a wykonawcami/partnerami Jest to możliwe dzięki wyszukiwaniu i możliwości filtrowania firm według określonych kategorii rynkowych.

Mapa aktualizowana jest co roku. Obecnie dostępna jest edycja 2023/2024. 13 września 2024 zakończyliśmy zgłoszenia do edycji 2025, która będzie opublikowana w styczniu 2025. 

 

Projekt dostępny jest w dwóch formatach:

 

Z czego składa się Mapa?

Obecna edycja Mapy obejmuje 429 logotypów marek pogrupowanych w 57 kategorii znajdujących się w 9 obszarach tematycznych:  

  • Kreacja i realizacja,  
  • Programmatic,  
  • Narzędzia,  
  • Powierzchnie Reklamowe,  
  • Analizy,  
  • E-commerce,  
  • Usługi,  
  • Edukacja, 
  • Ambasadorzy digitalu. 

Łącznie do bieżącej, 12. edycji Mapy przystąpiło 226 firm, które zgłosiły 315 marek działających na polskim rynku interaktywnym.

Szukasz firmy z branży interaktywnej do współpracy? Przejdź do wyszukiwarki >

Chcesz dołączyć do Mapy? Zapoznaj się z cennikiem i warunkami zgłoszeń >

Do 2022 projekt ukazywał się tylko w formie PDF pod nazwą Mapa Podmiotów Internetowych IAB Polska.

 

Dlaczego warto przystąpić do Mapy Branży Interaktywnej IAB Polska?

  • Zwiększenie widoczności: Dołączenie do Mapy zapewnia widoczność wśród kluczowych graczy branży interaktywnej, co umożliwia łatwiejsze nawiązanie kontaktu z potencjalnymi klientami i partnerami.
  • Ułatwienie współpracy: Ułatwiamy kontakt między klientami a wykonawcami/partnerami, co przekłada się na zwiększenie efektywności współpracy oraz skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie odpowiedniego partnera biznesowego.
  • Prestiż i wiarygodność: Bycie częścią Mapy to znak rozpoznawalności i prestiżu, potwierdzający wysoką jakość usług oraz wiarygodność firmy na polskim rynku interaktywnym.
  • Szeroki zasięg: Obecna edycja obejmuje 425 logotypów marek, pogrupowanych w 57 kategorii w 9 obszarach, co świadczy o szerokim zakresie informacji i wsparciu dla różnych segmentów rynku.
  • Kompleksowe kompendium: Mapa to usystematyzowane źródło wiedzy o firmach i markach działających na polskim rynku internetowym, co ułatwia klientom znalezienie odpowiedniego wykonawcy lub partnera biznesowego.
  • Łatwe wyszukiwanie: Dzięki możliwości filtrowania firm według kategorii rynkowych Mapa umożliwia szybkie i precyzyjne znalezienie usługodawcy spełniającego określone potrzeby.
  • Regularne aktualizacje: Mapa jest aktualizowana co roku, co gwarantuje aktualność informacji i pozwala na bieżąco śledzić zmiany oraz nowości w branży.