Taboola

Kategorie: Sieci reklamowe

Taboola udostępnia rekomendacje treści w otwartej sieci, pomagając ludziom odkrywać rzeczy, które mogą im się spodobać.

Platforma firmy, oparta na sztucznej inteligencji, jest wykorzystywana przez wydawców internetowych w tym: strony internetowe, urządzenia i aplikacje mobilne, do zwiększania przychodów i zaangażowania użytkowników. Taboola współpracuje z wieloma czołowymi serwisami cyfrowymi na świecie takimi jak Yahoo, CNBC, BBC, NBC News, Business Insider, The Independent i El Mundo.

Około 18 000 reklamodawców korzysta z Taboola, aby dotrzeć do ponad 600 milionów aktywnych użytkowników dziennie w środowisku bezpiecznym dla marki.

Taboola jest liderem w dostarczaniu rekomendacji e-commerce, obsługuje ponad 1 milion transakcji miesięcznie, a wśród kluczowych klientów znajdują się wiodące marki, takie jak Walmart, Macy’s, Skechers i eBay.

Oferowane usługi

Rozwiązania dla wydawców i reklamodawców:
Kampanie natywne, Performance & branding, Kampanie video outstream.
Rekomendacje treści sponsorowanych w FEED – dodatkowa monetyzacja, rekomendacje treści redakcyjnych – wzrost zaangażowania userów (więcej PV, dłuższy czas na stronie), Newsroom – platforma analityczna dla redakcji, Taboola News – pozyskiwanie nowych użytkowników.

Certyfikaty

Gold Standard 2.0 Certification by the IAB UK
DoubleVerify (DV)
TAG Brand Safety Certified Seal from the Trustworthy Accountability Group (TAG)
publisher trust ratings from Newsguard
Qualid Certification by the IAB PL