TERRITORY Influence od 2005 roku oferuje usługi z zakresu influencer marketingu, łącząc marki z szerokim spektrum influencerów – od nano i mikro, po makro i star influencerów. Agencja posiada ponad 230 tys. zarejestrowanych nano i mikro influencerów na platformie TRND Polska. Do tej pory przeprowadziła ponad 4500 kampanii w 20 krajach. Misją firmy jest umieszczanie ludzi w centrum każdej strategii marketingowej. Przez lata agencja współpracowała z wieloma znanymi markami, takimi jak Carrefour, Nestlé i Philips.
Oferowane usługi
Kompleksowa współpraca z influencerami na wszystkich poziomach: nano, mikro, makro, mega.
Marketing rekomendacji i Word-of-Mouth (WOM) – generowanie naturalnych poleceń.
Product sampling – dystrybucja próbek w celu budowania autentycznych recenzji.
Generowanie ocen i recenzji na platformach e-commerce.
Tworzenie i zarządzanie społecznościami marki oraz platformami typu white-label.
Prowadzenie badań konsumenckich.