YOTTA to agencja doradczo-wdrożeniowa działająca w obszarze danych i technologii, która powstała we wrześniu 2022 roku. Specjalizuje się w projektach analitycznych, badawczych i technologicznych. Agencja jest częścią Publicis Groupe, a swoje doświadczenie opiera na wieloletniej współpracy z klientami agencji mediowych, kreatywnych, performence’owych, commerce’owych, influencerskich i PRowych. Zespół YOTTA to zarówno doświadczeni konsultanci, doradcy klienta, jak i eksperci dziedzinowi, którzy potrafią patrzeć na biznes z tych wszystkich perspektyw, łączyć je i potęgować wiedzę z nich płynącą. Takie podejście do usług i kompetencji pozwala na lepsze zrozumienie ludzkich zachowań oraz wdrażanie adekwatnych rozwiązań technologicznych, które mają realny wpływ na wzrost biznesu Klientów. Agencja jest nagradzana w konkursach branżowych, w tym Data Economy Innovators Awards w kategorii Sustainable development za projekt CARBON MEDIA COST PER SALE (CMCS).
Oferowane usługi
Doradztwo biznesowe i wdrożenia w obszarze danych i technologii. Prowadzenie i analiza badań, działania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem oraz wizualizacją danych, adoperations, strategia i wdrożenia z zakresu AdTech i MarTech, webanalityka, development.
BIZNES: rekomendacje i wdrożenia oparte o technologie i dane, dopasowane do potrzeb biznesowych klientów;
MARKA rozwiązania pozwalające na śledzenie i reagowanie na zmieniające się trendy, postawy i zachowania konsumentów;
KOMUNIKACJA: rekomendacje i wdrożenia mające na celu zmaksymalizowanie zwrotu z inwestycji;
KONSUMET: rekomendacje i wdrożenia poprawiające jakość prowadzonej komunikacji z konsumentami.
Certyfikaty
- Google Premiere Partner
- Google Marketing Platform
- Meta Media Certified Company