EssenceMediacom

EssenceMediacom zapewnia w ramach jednego zespołu narzędzia i kompetencje w obszarach strategicznego rozwoju marki i biznesu w oparciu o dane i analitykę. Oferujemy wiedzę o tym jak komunikacja wpływa na sprzedaż, zrozumienie całych systemów komunikacyjnych, ich silosowego i wspólnego wpływu na decyzje konsumenckie oraz synergii między poszczególnymi touchpointami.

Tworzymy unikalne, przełomowe rozwiązania dla naszych klientów wykorzystując prawdziwie zintegrowane rozwiązania medialne do odkrywania nowych sposobów interakcji z konsumentami. Wykorzystujemy nowe kanały, platformy i doświadczenia, projektujemy i wdrażamy strategie, które pozwalają markom rosnąć w nowej gospodarce komunikacyjnej.

EssenceMediacom jest częścią GroupM (grupy inwestycyjnej WPP zajmującej się mediami), co umożliwia jej dostęp do źródeł danych, benchmarków i innych zasobów tej jednostki, a także cross-channelowych zespołów Nexus i Choreograph.

Oferowane usługi

Wszelkie działania związane z tworzeniem i koordynacją ekosystemów komunikacji marek, tworzenie rekomendacji oraz wrażanie rozwiązań technologicznych/danowych wspierających komunikację. Zakres obsługi: planowanie strategiczne, konsulting w obszarze komunikacji, projektowanie ekosystemów komunikacji marek, planowanie i zakup mediów, rekomendacje oraz wdrażanie rozwiązań technologicznych/danowych wspierających komunikację; akcje niestandardowe, branded content, eventy, kreacja, influencer marketing, badania ilościowe i jakościowe, modelowanie ekonometryczne, własne projekty badawcze: IPI i Live Panel.