KINESSO łączy kompetencje, zasoby i specjalistyczną wiedzę z obszarów performance marketingu, kompleksowej aktywacji i optymalizacji mediów, danych, analityki, AI i technologii. Zyskuje dzięki temu unikalne możliwości w zakresie ujednolicania danych z wielu źródeł, ich interpretacji, zasilania nimi algorytmów sztucznej inteligencji i przełożenia opartych na danych wniosków na realne działania, napędzające rozwój klientów. KINESSO jest częścią holdingu mediowego IPG Mediabrands. W Polsce to blisko 200-osobowy zespół ekspertów performance marketingu, realizujący działania w obszarach MarTech, Commerce, Search, Social, Addressable media, Content m.in. dla LEGO, Johnson & Johnson, Dyson w Polsce oraz – w ramach hubów kompetencyjnych – w regionach CEE i EMEA. Część struktury KINESSO w Polsce to również ok. 100 osobowy zespół Global Capability Center – jednego z trzech takich centrów kompetencyjnych stworzonych w strukturach IPG Mediabrands na świecie. Warszawskie GCC realizuje projekty dla klientów globalnych i w regionie EMEA w ramach 4 hubów: Analytics (skupiającego ekspertów z obszaru analityki, data science i marketing intelligence), Engineering (tworzącego narzędzia i oprogramowanie wykorzystywane do działań marketingowych), Product Design (projektującego narzędzia zarówno dla klientów grupy IPG, jak i na potrzeby własne grupy) oraz Addressable (zespołu ekspertów z obszaru addressable marketingu, odpowiadającego za realizację działań dla klientów IPG Mediabrands w regionie EMEA).

Oferowane usługi

performance marketing, digital, SEO, SEM, paid social, ecommerce, influencer marketing, shopper marketing, content marketing, addressable media, programmatic, analityka, data science, marketing intelligence, development narzędzi i oprogramowania, product design

Certyfikaty

Meta Business Partner, Tiktok Marketing Partner, Google Partner, Criteo Partner, Allegro Ads Partner+, Amazon Advertising Partner


Znajdź nas: