OMD Group

Kategorie: Domy mediowe

OMD Group to jedna z wiodących grup mediowych w Polsce. Tworzy ją ponad 200 ekspertów, którzy dzięki kolektywnej kulturze pracy, doskonałej znajomości branży, dostępowi do nowatorskich narzędzi oraz codziennej optymalizacji, dostarczają swoim klientom skuteczne rozwiązania, które nie tylko rozwijają ich biznes, ale wyznaczają trendy na rynku reklamowym.

Do OMD Group w Polsce należą:

OMD: jest częścią największej i najczęściej nagradzanej sieci agencji mediowych na świecie. Specjalizuje się w omnichannelowych strategiach komunikacyjnych oraz innowacyjnym wykorzystaniu mediów digital. Regularnie nagradzana za realizację najbardziej skutecznych strategii mediowych w Polsce.

Resolution: agencja performance, która wspiera rozwój biznesu klientów dzięki efektywnemu zarządzaniu kanałami online, realizacji KPI sprzedażowych i leadowych, optymalizacji stron docelowych oraz pogłębionej analityce.

Fuse: jednostka specjalizująca się w opracowywaniu i realizacji specjalnych projektów marketingowych. Dzięki doświadczonemu zespołowi ekspertów oraz bogatemu doświadczeniu, oferuje klientom OMD Group innowacyjne działania z obszarów: branded content, event, partnership, sponsoring, influencer marketing oraz gaming i e-sport.

Annalect: analityczno-badawcza jednostka wyspecjalizowana w obszarze data science. Agencja dostarcza wszystkim klientom Grupy komplementarnego wsparcia w zakresie analizy danych, technologii ich przetwarzania oraz consultingu analitycznego.

Tribal Media: dzięki łączeniu kompetencji agencji reklamowej z mediowym zapleczem Grupy OMD, Tribal Media oferuje swoim klientom kompleksowe usługi marketingowe, od brandingu i kreacji audiowizualnej, po projektowanie serwisów internetowych oraz aplikacji.

Media Data Mind: agencja mediowa, która w oparciu o pogłębioną analizę danych o konsumentach oraz ich ścieżkach zakupowych, pomaga markom podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Oferowane usługi

omnichannelowe strategie komunikacyjne dla marek, innowacyjne wykorzystanie mediów digital, planowanie i zakup wszystkich mediów, performance marketing, strategie contentowe, badania marketingowe, analityka, doradztwo strategiczne, warsztaty i szkolenia wykorzystujące ekonomię behawioralną, działania z zakresu zbierania, analizowania i przetwarzania danych, modelowanie ekonometryczne i atrybucja, ROPO, usługi kreatywne, działania niestandardowe i projekty specjalne (branded content, event, partnership, sponsoring, influencer marketing, gaming, e-sport), koordynowanie i skalowanie działań komunikacyjnych z rynku polskiego na rynkach zagranicznych

Certyfikaty

DIMAQ Employer