Polsat Media

Kategorie: Sieci reklamowe

Biuro reklamy Polsat Media to portfolio 78 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat Plus oraz innych nadawców polskich i zagranicznych.

Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display), z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Polsat-Interia (21 mln RU i ponad 2 mld wyświetleń, źródło: Mediapanel, rok 2022), Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców Internetowych) oraz Polsat Media Digital Audio (reklama audio w Internecie).

Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (35,5% SHR w grupie A16-59, źródło: Nielsen Media, rok 2022) oraz udziału w rynku reklamy telewizyjnej.

Oferowane usługi

  • sprzedaż czasu reklamowego w postaci spotów reklamowych i billboardów sponsorskich na kanałach partnerskich i Grupy Polsat Plus, działania niestandardowe w TV i online,
  • sprzedaż powierzchni reklamowych na Polsat Go oraz w portalu i serwisach Grupy Interia,
  • działania content i influencer marketingowe,
  • sprzedaż powierzchni reklamowej na zewnętrznych i wewnętrznych nośnikach DOOH,
  • reklama w aplikacjach i grach mobilnych (Mobiem) oraz w gazetkach promocyjnych i katalogach www (AdRetail).