Biuro reklamy Polsat Media to portfolio 78 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych, należących do Grupy Polsat Plus oraz innych nadawców polskich i zagranicznych.
Polsat Media to również kompleksowa oferta produktów nietelewizyjnych, w których skład wchodzą: Polsat Media Online (reklama video oraz display), z uwzględnieniem pełnej obsługi reklamowej Grupy Polsat-Interia (21 mln RU i ponad 2 mld wyświetleń, źródło: Mediapanel, rok 2024), Polsat Media AdScreen (cyfrowe nośniki OOH), Polsat Media AdTube (platforma zrzeszająca twórców Internetowych) oraz Polsat Media Digital Audio (reklama audio w Internecie).
Polsat Media to największe biuro reklamy nie tylko pod względem liczby obsługiwanych kanałów, ale również udziału w oglądalności (38,2% SHR w grupie A16-59, źródło: Nielsen Media, In-Home Consolidated +2d plus OOH Live, styczeń-listopad 2024)
Oferowane usługi
- sprzedaż czasu reklamowego w postaci spotów reklamowych i billboardów sponsorskich na kanałach partnerskich i Grupy Polsat Plus, działania niestandardowe w TV i online,
- sprzedaż powierzchni reklamowych na Polsat Go oraz w portalu i serwisach Grupy Interia,
- działania content i influencer marketingowe,
- sprzedaż powierzchni reklamowej na zewnętrznych i wewnętrznych nośnikach DOOH,
- reklama w aplikacjach i grach mobilnych (Mobiem) oraz w gazetkach promocyjnych i katalogach www (AdRetail).