UM

Kategorie: Domy mediowe

UM jest globalną agencją mediową należącą do holdingu IPG Mediabrands, działająca na ponad 100 rynkach. W Polsce UM konsekwentnie rozwija współpracę z klientami regionalnymi (jak Dyson, Johnson & Johnson, H&M), tworząc kolejne huby do ich obsługi, rozwijając struktury i ofertę agencji w tym obszarze, umacniając kompetencje zespołu i tworząc zautomatyzowane narzędzia wspierające zarzadzanie wielorynkowymi strukturami klientów. Według RECMA, UM ma największy w Polsce zespół odpowiadający za koordynację działań na międzynarodowych rynkach. Agencja jest również doceniana w branżowych raportach, m.in. tytułami „Zaufanie roku” w Panoramie Reklamy (2023), a w raporcie Media Marketing Polska „Uniwersalny serwis” (2023) i „Regionalny Partner” (2022).

Oferowane usługi

tworzenie strategii komunikacyjnej marek oraz badania konsumenckie, planowanie i zakup mediów offline i online (w szczególności: kampanie programatyczne, kampanie w wyszukiwarkach SEM, SEO, obsługa social mediów klienta komunikacja organiczna i płatna), kampanie performance, ecommerce, shopper marketing; badania ilościowe, analizy ekonometryczne marketing mix modeling (MMM); tworzenie narzędzi do planowania mediów oraz automatyzcja procesów analizy i zakupu mediów; tworzenie kontentu telewizyjnego, internetowego oraz we współpracy z influencerami

Certyfikaty

Meta Business Partner, Tiktok Marketing Partner, Google Partner, Criteo Partner, Allegro Ads Partner+, Amazon Advertising Partner


Znajdź nas: